2014. 03. 11.

4. díj

Nagyon szépen köszönöm csakegylány-nak
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!
 2.
Valószínű, hogy nyáron megyek ki Olaszországba. Már alig várom.
Telefonra gyűjtök
Világot szeretnék majd látni, amint elvégeztem a sulit
Kedvenc ételem a carbonara és a milánói
Kedvenc tantárgyam az irodalom
Szeretek olvasni
Nem voltam még szerelmes
Nemrég voltam moziban
Unokatesómmal mindig egymás holmijait hordjuk (a másik tudta nélkül)
Nehezen bízok meg másokban, nagyon zárkózott természetem van
Szeretem a One Directiont

3.
Hogy vezeted le a stresszt? Zenét hallgatok és próbálom elterelni a gondolataimat
Milyen fajta könyveket olvasol szívesen? Fantázia és szerelmi történeteket
Mi számodra a legfontosabb az életben? Hogy többet el tudjak érni mint a szüleim, nem akarom úgy végezni mint a többi családtagom.
Hogy képzeled el magad 15 év múlva? Remélhetőleg sikere leszek a munkámban és külföldön fogok élni reményeim szerint
Mi az a 3 dolog, amit a legszívesebben megváltoztatnál magadban? ne legyek ennyire bizalmatlan, tudjak megnyílni mások előtt, ne legyek ennyire makacs
Szerinted egy ember lehet magával teljesen elégedett? Nem
Mennyire érdekel mások véleménye? Általában nem szokott érdekelni. Csak az érdekel, hogy én jól érezzem magamat
Mi a legnagyobb félelemed? Hogy egy olyan személy aki közel áll hozzám az fájdalmat okoz
Milyen voltál kisgyerekként? Rossz
Milyen stílus áll hozzád a legközelebb? Farmer, sportcipő. Nem vagyok oda a tűsarkúért és a miniszoknyáért. Az nem az én stílusom 
Mit vársz most a legjobban? Hogy meg tudjam nyitni a következő blogomat

4. Kérdéseim:
Ki a legjobb barátnőd?
Mikor voltál először bulizni?
Milyen filmet láttál legutoljára?
Fantásia vagy szerelmi könyveket olvasol inkább?
Vezetnél közös blogot valakivel, ha megkérnének rá?
Honnan meríted az ötleteket a blogjaidhoz?
Meg szoktad beszélni valakivel a blogjaid ötletét?
Mikor van a szülinapod? Várod már?
Sok blogot olvasol?
Mi a kedvenc könyved?
Mi a kedvenc filmed?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése