2013. 11. 01.

4. fejezet


Grillezés

Mire megérkeztünk Alex házához már annyira izgatott voltam, hogy legszívesebben berohantam volna a házba és mindent alaposan megnézni, de valahogy lecsillapítottam magamat, mert nem akartam magamból tiszta hülyét csinálni. Elvégre nem tudhatom, hogy milyenek Alex barátai. Lehet ők is olyan felszínesek, mint a szüleim és akkor egészen biztosan eljutna a fülükbe, hogy mit művelt a lányuk és mekkora szégyent hozott rájuk. Ezért inkább csöndben maradtam és megvártam, míg Alex száll ki elsőnek és csak aztán vettem a bátorságot arról, hogy én is kiszálljak. Ahogyan közeledtünk az ajtóhoz egyre jobban kezdett hatalmába keríteni az idegesség. Mi van, ha nem tetszem, nekik vagy nem kedvelnek? Mit fogunk csinálni? Alex észrevehette rajtam, hogy mennyire ideges vagyok, mert bátorítóan rám mosolygott.
- Nem lesz semmi baj. Kedvelni fognak. – hitetlenkedve néztem rá. Ez a fiú olyan mintha az agyamba látna. Honnan tudja, hogy mi jár a fejemben? – Megjöttünk – kiáltotta el magát Alex amint beléptünk az ajtón. Négy fej jelent meg a terasz ajtónál. Érdeklődve kezdtek el mustrálgatni, már kezdetem magamat kényelmetlenül érezni a kutató szemeik előtt.
- Már épp ideje volt, hogy meg gyertek – szólalt meg egy magas, sötét barna hajú és szemű fiatal srác. – Szia, Erik vagyok – nyújtotta felém a kezét.
- Szia, engem Molly Anderson-nak hívnak – fogadtam el mosolyogva a kezét. A nevem hallatán kikerekedett mind a négy srácnak a szeme.
- Te vagy az a gazdag csaj? – jött rögtön a következő kérdés Erik háta mögül. Zavartan fordítottam el a fejemet. Mégis honnan hallottak rólam? Én még egyiket sem láttam, bár az is lehet, hogy csak én nem emlékszem.
- Igen – válaszoltam végül és csak reménykedni tudtam, hogy nem firtatják tovább a dolgot és nem ez alapján fognak elítélni. Nem is pazaroltak erre több szót, inkább bemutatta a háta mögött álló röhögő srácokat.
- Ők itt Leo, Gabe és Marcus – mutatott a még mindig nevető fiúk felé. Nem értettem, hogy mégis min nevetnek, elvégre semmi olyan vicces dolgot nem mondunk.
- Min nevettek? – kérdeztem meg végül. Nem bírtam tovább a kíváncsiságom muszáj volt megkérdeznem. Nagyon reméltem, hogy én rajtam nevetnek, mert az nem igazán lett volna jó kezdés.
- Semmi. – mondta végül a szőke srác, akit azt hiszem, hogy Marcusnak hívnak, de abba már nem vagyok biztos. – Akkor menjünk grillezni, mert már éhen halok – terelt ki minket Alex az ajtón.

Két óra múlva:
- Ez nagyon finom lett – dicsértem meg a fiúk alkotását. Az elmúlt két órában olyan jól szórakoztam, mint még soha az életben. A fiúk annyit marháskodtak, hogy már fájt a hasam a nevetéstől. Alex azt mondta, hogy egy rendes grillezés nem több egy óránál és már minden kész is van, de náluk mindig több órás szokott lenne, mert vagy odaégetik, vagy leesik a hús a rácsról és általában egymás bénaságán nevetnek. Eleinte nem nagyon akartam ezt elhinni, de fél óra elteltével én is rájöttem, hogy igazat mondott. A húst egy kicsit odaégették, de a saláta, amit rendeltek nagyon finom lett és nem akartam őket megsérteni, hogy azt mondom, nem ízlik az étel.
- Ne kell udvariaskodni. Ez a kaja szörnyű – szólalt meg Marcus miután befejezte az adagját. Szerencsére már mind a négy fiú nevét megtanultam. Az elején elég sokszor kevertem őket és a végén már kinevettek, hogy bírom megjegyezni ki kicsoda.
- Igazad van – adtam végül igazat Marcusnak – de a saláta nagyon ízlett – tettem még hozzá.
- Akkor most mozogjuk le a kaját – ugrott fel az asztaltól Gabe, de olyan lendülettel, hogy minden leborult az asztalról.
- Haver, hogy lehetsz ilyen szerencsétlen? – kérdezte meg Erik felháborodottan a barátját miközben a salátát szedegette a nadrágjáról. Nevetve figyeltem az évődésüket. Jó érzés volt végre olyanok közelében lenni, akik nem hivatalosak és ridegek egymással. Olyan közvetlennek és boldognak tűnnek. Ahogy így elnézem, őket eszembe jut, hogy nekem egy ilyen barátom sincsen. Nem tudok grill partikat szervezni, kibeszélni a fiúkat és viccelődni. Úgy érzem, most jobban irigykedem a fiúk életmódjára, mint eddig bármikor. Ők is gazdagok, de a szüleik nem tartják őket madárkalitkába. Milyen szerencsések.
- Mi a baj hercegnő? – jött oda mellém Erik mikor látta, hogy a jókedvem oda lett. Ezt a becenevet akkor adta mikor kést kértem a húshoz, mert én még sosem ettem kézzel semmit. A szüleim sosem ettek olyan ételt, amit kézzel kellett megfogni. Miután elmagyarázták, hogy ezt kézzel kell enni, Gabe még meg is mutatta Erik elnevezett hercegnőnek és az óta így hív.
- Semmi – mosolyogtam rá őszintén. – Nagyon jól érzem magamat – adtam hangot az előbbi gondolataimnak. Azt mégsem mondhattam, hogy irigylem őket.
- Szuper. Akkor gyere. Megyünk fürödni a medencébe – ez is egy olyan dolog volt, ami teljesen új nekem, de nem ellenkeztem, míg oda húzott a kristály tiszta vízhez, de mikor már majdnem odaértünk eszembe jutott egy igen fontos dolog.
- Nincs fürdőruhám – adtam hangot aggodalmamnak. Minden fiú felém nézett majd elkezdet vigyorogni. Értetlenül néztem rájuk.
- Akkor fürödj meztelenül – osztotta meg velem Leo perverz gondolatait, amitől a fejem fokozatosan kezdett vörös színt fölvenni. Ezen csak még jobban nevettek.
- Gyere. Az anyámnak van. Biztos nem bánja, ha oda adom az egyiket neked – húzott Alex a ház felé. Megkönnyebbültem, hogy Alex megkönyörült rajtam. Már kezdtem aggódni, hogy komolyan gondolják a fiúk. Átöltöztem bikinibe és leszaladtam a fiúkhoz, de mielőtt kiléptem volna a terasz ajtaján magam köré tekertem a törülközőt, amit Alex adott. Amikor kiléptem az ajtón, Alexen kívül az össze fiú elkezdett fütyülni, amitől megint kezdett az arcon színe változni.
- Ne hozzátok már mindig zavarba – védett meg Alex, amit egy mosollyal köszöntem, meg amit ő is készséggel viszonzott. Egészen estig a medencében bohóckodtunk. A fiúk azzal szórakoztak, hogy egymást nyomták le a víz alá, míg én csak nevettem rajta, de amint ezt észrevették felém kezdtek el közeledni. Amilyen gyorsan csak tudtam elkezdtem úszni a létra felé, de ők gyorsabbak voltak nálam és amint beértek lenyomtak a víz alá. Most már én is beszálltam és ez ment egészen estig. Este nyolckor Alex úgy vélte ideje hazamennem. Igazság szerint nekem semmi kedvem nem volt, de nem akartam, hogy a szüleim esetleg ne engedjenek el legközelebb. Visszavettem azt a ruhát, amiben eredetileg jöttem, de mielőtt elindultunk volna minden fiútól elköszöntem.
- Az előző ruha jobban tetszett. – vélte szemöldök ráncolva Erik. Úgy vettem észre neki a legnagyobb szája a csapatban, de engem ez egyáltalán nem zavart még akkor, se ha mindig zavarba hoz a viselkedésével.
- Ebbe jött el otthonról. A többi ruhát utána vettük – tájékoztatta barátját Alex.
- Ja, így már értem. Holnap moziba megyünk. Nincs kedved neked is eljönni? – kérdezte Gabe teli szájjal. Valamit nagyon evett, de még a beszéd kedvéért sem volt képes abba hagyni. Ha ezt apám látta volna biztos örök életemre eltiltott volna tőlük, de szerencsére nem látja és nem is fogja.
- Nagyon szívesen megyek – válaszoltam végül mosolyogva. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy ez volt életem legszebb napja. Ezzel a gondolattal szálltam be Alex kocsijába.